Subject: Päring dokumendi Original Health Certificate kohta
From: "Eva-Maria Oja" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Nov 2024 14:59:40 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan teile ettevõttest Solis BioDyne OÜ. Tegeleme biotehnoloogiliste
reagentide tootmise ja müügiga ning seoses toodete ekspordiga
Indoneesiasse on meile tulnud sealselt kliendilt teadaanne, et kaup on
tollis kinni ning kauba vabastamiseks on vajalik dokument "Original Health
Certificate".

Enamus meie tooteid ei sisalda tervisele ohtlikke komponente. Meil on
mõned erandlikud tooted, mis on varustatud asjakohaste ohukleebiste ja
-lausetega ning vastava dokumentatsiooniga (sh IUCLID-is
registreerimisega).

Kas oskate nõustada, millise sisuga viidatud dokument peab olema ning on
teil ehk dokumendimalli, mida saaksime kasutada? Kas selle dokumendi jaoks
on veel eraldi nõudeid, mida peame järgima?

Parimat,

Eva-Maria Oja
Head of Quality and Product Management

 <https://www.solisbiodyne.com/>

ISO 9001
<https://solisbiodyne.com/img/ISO_sertificates_Solis%20BioDyne%20(1).pdf>
& 13485 certified

SOLIS BIODYNE OÜ
A: Teaduspargi 9, 50411 Tartu, Estonia
T: +372 740 9960
E: [email-masked] <mailto:[email-masked]%0a>

W: solisbiodyne.com <http://solisbiodyne.com/>

 <https://solisbiodyne.com/>

NOTICE: This message and any attachment are intended only for the use of
their recipients. They might contain confidential information belonging to
Solis BioDyne OÜ. Any reading, dissemination, distribution, or copying of
this message, or any attachment, by a third party is strictly prohibited.
If you are not the intended recipient, please delete this message along
with its attachments and notify the sender immediately.